Red bus giving false information on refund amount

Signed 1/3000
Online Signatures: 1
To
management@redbus.in
management@redbus.in
Red bus Phone Pe transaction id- P1903051238511618021355 Date of transaction- 5.03.2019 Amount- 665/-Rs Reg. contact no.- 9008870333 tried to booked a ticket through this company first transaction is done by Phone pe amount got deducted but ticket not generated , then i again paid the amount through debit card , so he wants to get the first transaction amount so he contact with the company they said we had already initiate the amount but am not get any refund and alway support ticket closed giving false information.
Bellow is the mail


Hi!

Thank you for reaching out to us regarding the failure of your transaction Id 12414156877194921. I’m Sravani and I have been working on your case.

I understand that this transaction failure would have caused an inconvenience to you, and I am truly sorry.

We acknowledge that when you attempted the transaction, money was deducted from your account but the ticket was not issued, due to a technical error. We have received this amount in our account, but are unable to use it for booking.

Your refund has been initiated from our end on 5th March 2019 to the mode of payment used by you for this transaction.

PO No. : 12414157762177682

Refunded Amount: Rs.665/-

Refund Reference no.: P1903051238511618021355

Basis the policy of your bank the amount should reflect in your account within 7 business days.

If you do not receive this amount within the expected time, please use the refund reference number to know the status of your refund, from the customer care team of your PhonePe.

For any other questions please write to us at https://www.redbus.in/info/redcare/

As I have processed your request, you will receive an email stating that your case has been closed with a survey seeking your feedback on your experience with your redBuddy, Sravani. Please spare a moment to share your valuable inputs.

I hope I have been able to help you.

In case you are not satisfied with this response, please send a fresh email with subject as “Escalation” to management@redbus.in.

Take Care,

Sravani

redBuddy
The Petition was also marked to:
customer care redbus
 - management@redbus.in

Related Petitions

    • Highhandedness of PSU and Private banks must stop.

      Many a time it has been observed that banks charge irrationally and are willing to listen to logic also. Typical two cases: 1. Long long time ago I was duped by Standard Chartered Bank (SCB) and fe...

      By Js Dua
      /
    • Charges for FTA Channels & Ads in paid channels

      As everyone is experiencing new DTH channels rules by TRAI made costlier for consumers. Ex. Myself used to pay Rs.250/month to cable TV operator in Attapur, Hyderabad, for about 200 channels. After...

      By Gopi Krishna Kaja
      /
    • Non receipt of goods

      Sir I engaged M/s Correct-X Relocation to pack and transport my house hold items from Jamnagar to Chennai on 31.3.2019. The total of 25 items are packed and loaded at my Jamnagar residence on 31.3....

      By S VENKATESH
      /
    • Fraud by Packers and Movers Company

      Hi All, Myself Gopal Krishna Agrawal had booked my household goods from Ghaziabad (U.P.) to Hyderabad (Telangana) through Safe & Secure Cargo Movers, New Delhi (email - , website- www.safesecur...

      By Gopal Krishna Agrawal
      /
    • Paper bags being charged

      Stores are compelling customers to buy paper bags for carrying products being bought from store. I recently happened to visit Dlf mall of i dia and at Home center store i spite of their banners at ...

      By Siloni Jain
      /
    • Kindly review the present DTH and cable operations.

      Present system of DTH and cable operation has to be reviewed

      By Pradeesh Vilakkupadam
      /
    • Samsung TV wall mount not found

      complain to samsung TV due to not given proper service

      By RAJESH SHAW
      /
    • Fraud co. Maruti Enterprises in bhilai raipur chattisgarh

      If you confirm your order and transfer full payment in advance, you need to get the materials in time and proper condition also. But i was cheated by Mr. Sai Krishna. A co. Of sports good in bhilai...

      By Kamlesh Rathee
      /
    • TRAI please issue a Notice to Hathway Digital Cable TV

      I suppose the Hathway representatives have taken for granted its consumers as they seem to not bother at all on the complaints filed at the highest level and do not respond to the complaints raised...

      By Ram Subhash
      /
    • Autobat Battery duping customers

      Even after having bill and warranty card, the product is not getting replaced (Autobat Battery)

      By Khizar Jaipuri
      /
    • RC NOT TRANSFER BY DEALER

      Submit a Complaint I am Sanjay Kumar have purchased a JK02K8088 from NH-1A, Kaluchak, Jammu, -, Jammu, Jammu and Kashmir 190015. 0N 7 SEPTEMBER 18 I have charged Rs. 3000 for rc transfer & I h...

      By SANJAY KUMAR
      /
Share To
Enter your email & mobile number and we will send you the instructions

Note - The email can sometime gets delivered to the spam folder, so the instruction will be send to your mobile as well

Please select a Circle that you want people to invite to.
Invite to
(Maximum 500 email ids allowed.)